Schade melden

Home » Schade melden

Schade melden

Schade aan je telefoon of tablet moet je altijd zo spoedig mogelijk melden bij Mobile4Sure. Log in en verstuur direct online een schadeformulier. Of bel naar de klantenservice om een schadeformulier per post te ontvangen. Als we je schademelding voor 14:00 uur hebben ontvangen, proberen we deze dezelfde dag nog te behandelen. Schademeldingen die in de weekends worden gestuurd, worden op maandag behandeld.

…………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………

Als je schadeclaim wordt goedgekeurd, dan zijn er twee opties:

1. Reparatie

Je ontvangt van de claimdesk bericht dat je via ‘mijn gegevens’ een afspraak kunt inplannen om je defecte toestel te laten ophalen ter reparatie. Deze service is gratis wanneer je je toestel op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 uur laat ophalen. Ook een specifiek tijdstip of dagdeel is mogelijk tegen bijbetaling.

Reparatie vindt plaats bij een erkende fabrieksreparateur en duurt ongeveer een week, maar dit is afhankelijk van de drukte bij de reparateur en of alle onderdelen op voorraad zijn.

2. Vervanging

Een nieuw toestel wordt alleen uitgekeerd in geval van diefstal, total loss of te hoge reparatiekosten. De claimdesk zal je hierover verder informeren.

Je krijgt hetzelfde toestel uitgekeerd als het toestel dat je hebt verzekerd. Is dit toestel niet meer op voorraad? Dan kijken we naar het opvolgende model of naar een toestel met gelijkwaardige functionaliteiten. Verzekeraar zal niet méér uitkeren dan de waarde die je hebt verzekerd. Als je dus een duurder toestel wilt, moet je bijbetalen.
…………………………………………………………………………………………………………………………………

Leentoestel service

Heb je bij het aanmelden van de verzekering ook gekozen voor de leentoestel service? Dan krijg je bij een goedgekeurde schadeclaim tijdens de reparatieperiode een leentoestel. Afhankelijk van je eigen besturingssysteem, ontvang je een Android toestel of iPhone of Blackberry als we die op voorraad hebben.

Het leentoestel stuur je terug aan Mobile4Sure, zodra je je eigen toestel weer gerepareerd retour hebt gekregen.

Kosten

Mobile4Sure zorgt voor de financiële afwikkeling van een reparatie. Zelf geld voorschieten is niet nodig, Mobile4Sure betaalt direct aan de koerier en aan de reparateur of (web)winkel die het nieuwe toestel levert. Mobile4Sure vergoedt geen declaraties van kosten die op eigen initiatief gemaakt zijn.

Eigen risico

Er is alleen een eigen risico van toepassing bij reparatie of vervanging buiten fabrieksgarantie. De hoogte is afhankelijk van wat je hebt verzekerd.